FAQ - Vanliga frågor

Mitt gods är fraktskadat, vad gör jag?

Vid fraktskadat gods ska synlig fraktskada alltid anmälas direkt till chauffören vid mottagandet, oavsett vilken transportör som används. Anmälan ska även ske till den speditör som använts. Vid ej synlig skada, så kallad "uppackningsskada" ska anmälan alltid ske till den speditör som använts. Anmälan kan göras inom 7 dagar efter att godset ankommit. Emballage och fraktdokument måste sparas tills speditören aviserar att det ej behövs längre eller att ärendet är avslutat. Vi önskar ett foto på skadan samt en kopia på anmälan alternativt ett ärendenummer om vi ska hjälpa till att ställa krav mot speditören.

Kundsupport & order

Ställ en fråga eller lägg en order - vår kundsupport hjälper dig!

phone 075-242 43 00

Skicka e-post Skicka e-post

comments Öppna chat

Batteripoolen sortiment

Välkommen till Batteripoolen AB!

Batteripoolen AB är en nordisk distributör av kvalitetsbatterier, solenergiprodukter och tillbehör.  Vi förser ert företag med allt från stationära och traktionära batterier till start- & förbrukningsbatterier.

Via denna sida levererar vi endast till registrerade företag, så är du privatperson så hänvisar vi dig istället till vår konsumentsida eller någon av våra återförsäljare.