Teknisk rådgivning

Martin Ignell

Kontakta kundsupport

Kontakta kundsupport

Ställ en fråga eller lägg en order - vår kundsupport hjälper dig!
+46 75-242 43 00
Skicka e-post
FAQ
+ Hur blir man webbkund?
Stora delar av vårt sortiment kan beställas via webben dygnet runt. Du ansöker om att bli webbkund här.
Läs mer
+ Hur blir man kund hos er?
För att kunna handla av oss behöver du först bli kund hos oss. Vi säljer endast till företag, är du privatperson hänvisar vi dig istället till vår butik i Borlänge eller någon av våra återförsäljareKontakta kundsupport om du vill bli kund hos oss.
Läs mer
+ Kan vi vara flera användare på samma konto?
Ja, det går jättebra att ha flera användare kopplat till samma konto! Dessa användare kan ansöka om att bli webbkunder och logga in oberoende av varandra.
Läs mer
+ Kan jag ha flera leveransadresser på mitt konto?
Ja, det går bra. Av säkerhetsskäl vill vi att du ansöker om en eller flera alternativa leveransadresser. Det gör du enkelt genom att använda vårt formulär här eller kontakta oss via mejl eller telefon. När du sedan gör klart din order kommer du kunna välja på de adresser som vi har lagt till på ditt konto. Du kan även se de aktuella leveransadresserna du har under Mina sidor. Om du vill ta bort en leveransadress går det bra att kontakta vår kundsupport.
Läs mer
+ Varför kan jag inte beställa kablar via webben?
Vissa artikelnummer, t.ex. kabel och klämlist, hanteras i olika batcher vilket gör att de endast kan beställas genom att kontakta kundsupport.
Läs mer
+ Vad har ni för fraktkostnader?
Vi använder oss av PostNord som standardspeditör och vår nu gällande prislista hittar du här. För andra leveranssätt, kontakta kundsupport.
Läs mer
+ Kan jag se lagersaldo?
När du loggat in ser du aktuellt lagersaldo genom att klicka på artikelnumret. Är det en beställningsvara så visas den beräknade ledtiden. Hör av dig till oss om du har funderingar på leveranstiden eller behöver delleverans.
Läs mer
+ Hur sent kan jag lägga en order för att ni ska skicka den samma dag?

För standardleverans med PostNord kan du lägga order via e-handeln, telefon eller e-postram till 14.30 för utleverans samma dag. Detta förutsatt att de finns på lager.

Vi använder oss som standard av PostNords PALL.ETT och Företagspaket vid försändelser. Det går även bra att använda sig av någon annan speditör med eget avtal om så önskas. Kontakta kundsupport för val av annat leveranssätt.

Läs mer
+ Mitt gods är fraktskadat, vad gör jag?
Vid fraktskadat gods ska synlig fraktskada alltid anmälas direkt till chauffören vid mottagandet, oavsett vilken transportör som används. Anmälan ska även ske till den speditör som använts. Vid ej synlig skada, så kallad "uppackningsskada" ska anmälan alltid ske till den speditör som använts. Anmälan kan göras inom 7 dagar efter att godset ankommit. Emballage och fraktdokument måste sparas tills speditören aviserar att det ej behövs längre eller att ärendet är avslutat. Vi önskar ett foto på skadan samt en kopia på anmälan alternativt ett ärendenummer om vi ska hjälpa till att ställa krav mot speditören.
Läs mer

Formulär

Hittar du inte det du söker eller kan vi hjälpa dig på något annat vis? Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så snart vi bara kan!

Tack för ditt meddelande!

Tack för att du kontaktar oss på Batteripoolen! Vi återkommer till dig så snart vi kan.

Hoppsan, något gick fel!

Något verkar ha gått fel. Vänligen kontrollera din information eller försök igen senare.
Undrar du något? Vi hjälper dig!
Logo

Cookieinställningar för www.batteripoolen.se

Cookies är små filer som sparas på din dator eller på vår server för att förbättra din upplevelse här på sajten. Så för att kunna analysera trafik, hantera inloggningsuppgifter, erbjuda dig personlig information och för att grundläggande funktionalitet ska fungera på bästa sätt behöver vi därför använda av oss dessa.

 

Men oroa dig inte, din data är helt säker hos oss och vi säljer självklart inte vidare information om dig till någon annan.

Nödvändiga cookies

Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. De används vanligtvis endast som svar på åtgärder som du har gjort i anslutning till en tjänstebegäran, till exempel när du ställer in personliga preferenser, loggar in eller fyller i ett formulär.

Analys och mätning

Dessa cookies tillåter oss att räkna antal besök och trafikkällor så att vi kan mäta och förbättra vår webbplatsprestanda. De hjälper oss att veta vilka sidor som är mer eller mindre populära och hur besökare navigerar runt på webbplatsen. Informationen som dessa cookies samlar in är aggregerad och därför helt anonym. Om du inte tillåter dessa cookies vet vi inte när du har besökt vår webbplats.

Marknadsföring

Dessa cookies kan läggas till av våra partners. De kan använda dem för att skapa en profil av dig, baserad på dina intressen, för att visa dig mer relevant information. De sparar ingen personlig information – endast information om din webbläsare och enhet. Om du inte godkänner dessa cookies, kommer du att få en mer allmän och mindre anpassad användarupplevelse.

Batteripoolen sortiment

Välkommen till Batteripoolen AB!

Batteripoolen AB är en nordisk distributör av kvalitetsbatterier, solenergiprodukter och tillbehör.  Vi förser ert företag med allt från stationära och traktionära batterier till start- & förbrukningsbatterier.

Via denna sida levererar vi endast till registrerade företag, så är du privatperson så hänvisar vi dig istället till vår konsumentsida eller någon av våra återförsäljare.