Maja kundsupport

Möt Maja: Den nya rösten bakom vår kundsupport

Det har bara gått sju månader, men det känns som att Maja varit en del av teamet i flera år. Vid årsskiftet började hon som kundsupport hos oss och har snabbt blivit den självklara rösten som möter våra kunder varje dag. Vi på marknad har tagit chansen att ställa ett par frågor till henne för att ni kunder ska få lära känna henne lite bättre.

Maja är den nya rösten i vår kundsupport som redan har blivit en favorit bland våra kunder. Med sin positiva attityd och proffsiga service har hon snabbt funnit sin plats i gänget. Hennes främsta uppgift inom kundsupport är att svara på frågor, lösa problem och ge vägledning kring våra produkter och tjänster. För att ni ska få en djupare insikt i vår kundsupports vardag och lära känna den nya rösten i telefonen har vi ställt ett par frågor till Maja. 

Företagsnytt
Divider

Vad är det bästa med ditt nya jobb på kundsupport?

Jag är en väldigt social person, därför skulle jag säga att det roligaste i mitt nya jobb är att få prata med så många olika kunder varje dag. Ingen kund är den andra lik, vilket gör mitt arbete väldigt varierande, det tycker jag är kul. Sen är det såklart tacksamt att få vara den som guidar och hjälper våra kunder framåt. 

Vad har varit den största utmaningen hittills? 

Helt klart att sätta mig in i batterivärlden! Innan jag började hade jag koll på batterierna i en tv-dosa, men inte mycket mer än så. Men det har varit kul att lära sig så mycket nytt på kort tid. Jag gillar när jobbet ger mig utmaningar som får mig att växa och utvecklas. Nu är jag riktigt peppad på att fortsätta lära mig och bli en redig batteriexpert! 

Vad gör du för att se till att kunderna lämnar samtalet med ett leende?

Jag försöker alltid vara positiv och glad, för jag vill tro att det smittar av sig. Att vara tillmötesgående och lösningsorienterad gör också att det är lättare att hitta bra lösningar som funkar för alla. Och eftersom jag älskar att prata med folk, försöker jag alltid bygga relationer med kunderna baserade på tillit och förståelse. 

Sist men inte minst, har du någon hemlig talang eller hobby som vi kollegor ännu inte känner till?

Haha, vi har ju pratat om en hel del på kafferasterna, men jag tror faktiskt inte alla vet att jag målar tavlor. Jag är väldigt kreativ och älskar att skapa saker med händerna. Det är min avkoppling efter en dag på jobbet. 

Maja kundsupport
Divider

När kan jag som kund kontakta kundsupport?

Vår kundsupport är öppen varje veckodag från klockan 08:00 - 17:00. Om vi mot förmodan inte skulle svara vid tredje signalen har vi samlat de vanligaste frågorna som vi får av er kunder i en FAQ här på hemsidan. 

  • Få svar på frågor. 
    Vår kundsupport ger dig svaren på de frågor du kan ha kring våra produkter eller tjänster, så som specifikationer, pris, tillgänglighet och användning. Via vår kundsupport kan du även få hjälp med att hitta vilken produkt som passar bäst utefter dina specifika behov.
  • Vi löser dina problem.
    När du som kund stöter på problem, som exempelvis felaktiga leveranser, defekta produkter eller tekniska problem, är vår kundsupport din hjälpande hand. Där arbetar vi så snabbt och effektivt som möjligt för att hitta den lösning som hjälper er bäst. 
  • Få råd och vägledning. 
    Via vår kundsupport kan du få råd om hur våra produkter ska användas, underhållas och optimeras. Vårt mål är att hjälpa dig få ut det mesta av dina köp och undvika problem i framtiden. 
  • Vi hanterar dina beställningar och returer. 
    Vi hjälper dig med din beställningsprocess, spårar leveranser och hanterar returförfrågningar. 
  • Genomför uppföljning. 
    Efter att vi har löst ett problem eller en fråga, är det vanligt att vi följer upp i efterhand för att säkerställa att du som kund är nöjd med lösningen och att inga ytterligare problem har uppstått. 
  • Tar in din feedback.
    Vi är lyhörda på vad ni kunder har att säga och samlar ofta in feedback för att kunna förbättra våra produkter, tjänster och övergripande kundupplevelser. 
  • Ger utbildningar och övrig support. 
    Vi på kundsupport vägleder dig så du får rätt utbildning och support kring komplexa produkter eller system. Tillsammans med våra produktexperter och säljare erbjuder vi
    handledningar, guider och teknisk support. 
Teknisk rådgivning
Maja Larsson BorgMaja Larsson Borg

Kundsupport

075-242 43 10

Skicka e-post Skicka e-post

Kundsupport & order

Ställ en fråga eller lägg en order - vår kundsupport hjälper dig!

phone 075-242 43 00

Skicka e-post Skicka e-post

Batteripoolen sortiment

Välkommen till Batteripoolen AB!

Batteripoolen AB är en nordisk distributör av kvalitetsbatterier, solenergiprodukter och tillbehör.  Vi förser ert företag med allt från stationära och traktionära batterier till start- & förbrukningsbatterier.

Via denna sida levererar vi endast till registrerade företag, så är du privatperson så hänvisar vi dig istället till vår konsumentsida eller någon av våra återförsäljare.