Det har bara gått sju månader, men det känns som att Maja varit en del av teamet i flera år. Vid årsskiftet började hon som kundsupport hos oss och har snabbt blivit den självklara rösten som möter våra kunder varje dag. Vi på marknad har tagit chansen att ställa ett par frågor till henne för att ni kunder ska få lära känna henne lite bättre.
Maja är den nya rösten i vår kundsupport som redan har blivit en favorit bland våra kunder. Med sin positiva attityd och proffsiga service har hon snabbt funnit sin plats i gänget. Hennes främsta uppgift inom kundsupport är att svara på frågor, lösa problem och ge vägledning kring våra produkter och tjänster. För att ni ska få en djupare insikt i vår kundsupports vardag och lära känna den nya rösten i telefonen har vi ställt ett par frågor till Maja.
FöretagsnyttJag är en väldigt social person, därför skulle jag säga att det roligaste i mitt nya jobb är att få prata med så många olika kunder varje dag. Ingen kund är den andra lik, vilket gör mitt arbete väldigt varierande, det tycker jag är kul. Sen är det såklart tacksamt att få vara den som guidar och hjälper våra kunder framåt.
Helt klart att sätta mig in i batterivärlden! Innan jag började hade jag koll på batterierna i en tv-dosa, men inte mycket mer än så. Men det har varit kul att lära sig så mycket nytt på kort tid. Jag gillar när jobbet ger mig utmaningar som får mig att växa och utvecklas. Nu är jag riktigt peppad på att fortsätta lära mig och bli en redig batteriexpert!
Jag försöker alltid vara positiv och glad, för jag vill tro att det smittar av sig. Att vara tillmötesgående och lösningsorienterad gör också att det är lättare att hitta bra lösningar som funkar för alla. Och eftersom jag älskar att prata med folk, försöker jag alltid bygga relationer med kunderna baserade på tillit och förståelse.
Haha, vi har ju pratat om en hel del på kafferasterna, men jag tror faktiskt inte alla vet att jag målar tavlor. Jag är väldigt kreativ och älskar att skapa saker med händerna. Det är min avkoppling efter en dag på jobbet.
Vår kundsupport är öppen varje veckodag från klockan 08:00 - 17:00. Om vi mot förmodan inte skulle svara vid tredje signalen har vi samlat de vanligaste frågorna som vi får av er kunder i en FAQ här på hemsidan.
Maja Larsson Borg
Kundsupport
För att kunna handla av oss behöver du först bli kund hos oss. Vi säljer endast till företag, privatpersoner hänvisar vi till vår butik i Borlänge eller någon av våra återförsäljare.
Stora delar av vårt sortiment kan beställas via webben dygnet runt. Du ansöker om att bli kund här.
För standardleverans med PostNord kan du lägga order via e-handeln, telefon eller e-postram till 14.30 för utleverans samma dag. Detta förutsatt att de finns på lager.
Vi använder oss som standard av PostNords PALL.ETT och Företagspaket vid försändelser. Det går även bra att använda sig av någon annan speditör med eget avtal om så önskas. Kontakta kundsupport för val av annat leveranssätt.